FIRST POSTING n BLOGSSSSS!

Posted: May 7, 2010 by All about me in
3

Yippi... yahoo.. and yoooo.. Welcome to my blog. Kalau u bacalah.. hahahah.. Looking 4 the future.. I realize.. my fren create they own blog.. So, Zan nak cakap lah dengan bangganya.. saya telah mencipta blog tok diri sye. Mmg rimas nak buat blog nie coz eberyday must update someting.. but.. untuk nusa dan bangsa.. I accepted this way to express myself.. So, bergumbiralah dengan blog saya.. tq.

Kenapa saya buat blog?
1. Saya nie comel.. so org comel patut buat blog.. hahahahah
2. Fren.. buat blog.. aku pun buat blog
3. Ntahla.. malas nak bgtau
4. Tekalah sendiri

3 comments:

  1. oleh kerana aku rasa ada ciri2 yg ko sebut kat 2...jadi aku pun wat la blog aku sendiri gak...huhuhu...

  1. yahhh... ade lagi yg ngaku die comel padahal tak.. so.. aku terima dengan redha walaupun sedih melihat si LIza... huhuhu

  1. hek eleh....
    aku xkata pun aku cmey...
    huahuahau....