Monday is nightmare!

Posted: May 9, 2010 by All about me in
2

Hari ini masuk 8 hari aku praktikal.. Dua minggu sudah aku praktikal.. Tp? huh! nothing input i get.. Job yg khusus pun xde! So, im in the middle of no where.. that mean middle of bored! Damn.. tapi takpe, im still cool, happy and chill out coz i like, i like to be alone and like the environment. Sometimes they so nice, but sometimes i feel im alone.. oh god, help me tok harungi sume nie..

Bercakap pasal hari ini.. aduhh! mcm2 terjadi.. kira malang lar hari aku arini.. biasalah.. hujan! kalo hujan mcm2 yg boleh berlaku... n apa yg blaku ngan aku adalah BANJIR! The way to my opis is float with water.. jalan nak ke opis banjir kecik2 n ade gak dalam... shit! Langkah mengatasi adalah.. kami cari jalan lain.. waaaaaaaa!! jalan lain pun same..

Nie sebahagian daripada gambo banjir yg aku tangkap...

So.. tekad balik umah balik.. jam kat tangan kol 7.30 a.m. and suppose im at opis now.. OMG! So, my sis cakap, 1 hour later kt gerak.. then, kol 8.30 pun geraklah.. DAMN! I started jammed.. full line... 1 jam stgh aku di jalan... dalam keadaan jammed.. aku tension, naik GILO, n sebagainya.. mcm kimaksss jer aku.. dahla ngantok.. pastu.. kami berjaya mengharungi banjir sekitar jam 9.45 n trus ke opis.. Sampai ke parking basement, kakak aku tanye "mane kunci rumah?", aku dgn slambenyer "mane aku tau"... so, malang lagi.. balik keje nanti mcm mane nak masuk umah.. we figure out later! huhuhuhu.. Masuk2 jer lam opis.. punch card (dah warna merah) blom sempat aku nak bukak FB, ade meeting lar pulak.. lagi shittt.. dari kol 10 - 3 ptg nie.. aku duduk.. ngantok.. migrain.. HBP! pastu makan.. Pasni aku ade lak knowledge sharing.. So, aku pun x tau ape jadi later... :P. Sebagai konklusi, aku senaraikan beberapa kejadian malang menimpaku..

1. Banjir di KK.. membuatkan aku jadi tension
2. Meeting yg mbosankan
3. Kunci rumah tinggal..
4. Ngantok

p/s : tapi aku hepiiiiiiiiiiiiiii.. takde keje.. memfesbuk jer keje aku! huhuhuuuhuuh!

2 comments:

  1. mcm kat kg jek tempat ko nie zan siap banjir2!!!

  1. aku ni hah dah 10 ary..korang 9 aku 10...hahaha..gile penat aku...ish!